reklama

Tajtrlíci

Keď som včera večer otvoril obálku od svojej „povinnej zmluvnej" poisťovne, okamžite mi dal facku veľký tučný nápis: Vaše poistenie zaniklo.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Hneď som sa rozčúlil. Vraj pre neplatenie poistného. Vraj keďže im neprišla platba, mesiac po lehote splatnosti zmluva zaniká. Dátum splatnosti: 12. deň štvrťročne, naposledy júl. Dátum odoslania listu: 25.8.2010. Poistenie podľa listu zaniklo 12.8.2010. Bez upomienky, bez akéhokoľvek upozornenia, jednoducho: VAŠE POISTENIE ZANIKLO. Howgh.

Dnes ráno letím k svojej poisťováčke. Volala do poisťovne: „vraj som to platil tak všelijak, po lehote." Smola, priatelia. Mám odložené všetky útržky zo šekov, jeden z 5.1., druhý zo 7.4., posledný z 6.7. Všetko pred dvanástym. Dobre. Ešte jeden telefonát. „Aha, vraj im chýba platba z januára." Nové rozčúlenie. V liste je napísané, že keď nepríde platba do mesiaca po dátume splatnosti, zmluva zaniká. Iste práve preto mi 12.8.2010 zaniklo poistné. Tajtrlíci...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Útržky sú odfaxované do poisťovne, čakám na ortieľ. S pár otázkami v hlave: prečo keď im tam niečo nesedí, nepošlú upomienku alebo nejaké upozornenie? Čo by sa stalo, keby sa mi prihodí nejaká poistná udalosť? Ako by sa to celé skončilo, keby nemám odložený januárový doklad?

Jedno je mi však jasné: od októbra mením poisťovňu...

Marián Hamada

Marián Hamada

Bloger 
  • Počet článkov:  148
  •  | 
  • Páči sa:  5x

Na prvom mieste sú najbližší. Zaujíma ma verejné dianie, špeciálne udalosti v cirkvi vo vzťahu k spoločnosti. Okrem slovenského prostredia sa intenzívne zaujímam o Poľsko, najprv len z rodinných dôvodov, dnes už z pasie. Stredoeurópan. Zoznam autorových rubrík:  Zo života cirkviMoje PoľskoNa cestáchBoh a jaOstatné

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu